تلاش برای تشکیل هیأت مدیره واحد برای انجمن صنفی و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی البرز

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: هماهنگی برای تشکیل هیات مدیره واحد برای انجمن صنفی و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی البرز انجام شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، جلسه هماهنگی برای تشکیل یک هیات مدیره واحد برای انجمن حرفه‌ای و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون گردشگری و جمعی از اعضای دو انجمن روز پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه امکان سنجی و بررسی تشکیل یک هیات مدیره واحد برای دو انجمن حرفه‌ای و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی البرز انجام و تصمیمات لازم اتخاذ و بر اتحاد دو مجموعه انجمن صنفی و انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی برای هدف مشترک رونق گردشگری و رفع هر گونه تعارض تأکید شد.  

 از جمله تصمیمات این جلسه شامل تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده در اسرع وقت برای اصلاح برخی از بندهای اساسنامه انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و رفع مغایرت‌های موجود با انجمن صنفی از جمله شرایط عضویت، مدت زمان فعالیت هیأت مدیره و شرایط پرداخت حق عضویت بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052001041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha