کارگاه آشنایی با اصول بسته‌بندی صنایع‌دستی در کرمان برگزار می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری کارگاه آشنایی با اصول بسته‌بندی صنایع‌دستی در تاریخ ۸ شهریورماه سالجاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل اتاق بازرگانی کرمان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، کاظم حسین‌زاده با اشاره به اینکه این کارگاه به صورت رایگان و با همکاری موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر و اتاق بازرگانی کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کارگاه در راستای رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان و با حضور محسن محمدخواه کارشناس بسته‌بندی که سابقه تدریس در دوره‌های مبانی سواد بصری و طراحی گرافیک و مدیریت دپارتمان تخصصی بسته‌بندی صنایع دستی را دارد برپا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: تشریح لزوم بسته‌بندی و کارکردهای اولیه و ثانویه در حوزه صنایع‌دستی، دسته‌های مختلف کالا و تطبیق معیارهای بسته بندی برای هر گروه، معرفی بسته‌بندی‌های کارکرد محور و محتوا محور و... از جمله موارد تدریس در این کارگاه خواهد بود.

او با بیان اینکه در پایان این کارگاه گواهی معتبر به داوطلبان ارائه می‌شود، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت برای ثبت نام در کارگاه مذکور ۵۰ نفر است از علاقه‌مندان درخواست می‌شود هرچه سریع‌تر برای ثبت نام با شماره همراه ۰۹۳۰۶۰۱۳۴۱۳ تماس حاصل کنند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: کارگاه آشنایی با اصول بسته‌بندی صنایع‌دستی علاوه بر کرمان در سیرجان هم برگزار می‌شود با این تفاوت که در سیرجان زمان برپایی روز پنجشنبه ۹ شهریورماه جاری از 8 و 30 دقیقه در موسسه معراج اندیشه گل‌گهر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053101802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha