نگاهی به خدمات میراث‌فرهنگی کرمان/ نمایشگاه دستاوردهای دولت فرصتی برای شناخت راه‌های طی شده

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور این اداره‌کل در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت از تاریخ ۷ تا ۱۲ شهریورماه سالجاری در پارک مادر کرمان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت، این اداره‌کل نیز ماحصل فعالیت‌های خود را در قالب کلیپ، تیزر و اقلام تبلیغاتی به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: با توجه به اینکه این اداره‌کل در سه حوزه تخصصی و گسترده فعالیت می‌کند بنابراین دارای دستاوردهای مهمی بوده که ثبت هفت اثرجهانی، بیش از ۸۰۰ اثر ملی  و ۷هزار اثر شناخته شده دلیلی بر این ادعا است.

او به نقش پر رنگ تولیدات صنایع‌دستی همچون گلیم، پته، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مس، قالی‌، حصیر،چاقو و... در معرفی و شناخته‌شدن این استان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اظهار کرد: هرکدام از این آثار نام کرمان را بلندآوازه کرده است که دیدن این آثار در نمایشگاه دستاوردهای دولت خالی از لطف نیست.

فعالی خاطرنشان کرد: غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در نمایشگاه مذکور از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060600408

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha