اعتبار بدون محدودیت به گردشگری مقاومت کرمان تخصیص می‌یابد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: محدودیتی در تخصیص اعتبار به کرمان در زمینه گردشگری مقاومت وجود ندارد و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان در این حوزه هستیم.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، جواد واحدی با اشاره به اینکه شروع گردشگری مقاومت از استان کرمان بوده است، اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد و راهی که برای بقای نظام ایجاد کرده برای وزارت‌خانه میراث‌فرهنگی بسیار مهم است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: اعتباری که باید برای گردشگری مقاومت بگذاریم، نامحدود است و ما منتظر برنامه‌های ویژه استان کرمان در این حوزه هستیم. البته مواردی در ردیف بودجه در بحث گردشگری مقاومت آورده و ابلاغ شده است.

او بیان کرد: استان کرمان هر اعتباری برای گردشگری مقاومت نیاز داشته باشد، اختصاص خواهیم داد و در حوزه گردشگری کم‌کاری در این استان نداشته‌ایم.

بازدید رایگان زائران مرقد سردار دلها از تاسیسات گردشگری

سعید شاهرخی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان نیز درباره برنامه‌های این اداره‌کل در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سال جاری گفت: در سال گذشته این سازمان برنامه‌هایی برای سالگرد اجرا کرد و ما عضو ستاد اسکان هستیم و به زائران خدمات می‌دهیم.

شاهرخی ادامه داد: همه زائران مرقد سردار دل‌ها در ایام سالگرد شهادت، به صورت رایگان از تاسیسات گردشگری بازدید خواهند داشت و احتمالا همایش گردشگری مقاومت را در آن ایام برگزار خواهیم کرد.

او خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های گردشگری استان تکمیل و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هزینه زیرساخت‌ها شده تا بتوانیم خدمات بهتری به گردشگران بدهیم که یکی از آنها گردشگری مقاومت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402070100029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha