دستگاه‌های خدمات‌رسان در حین برگزاری جشنواره آش آماده‌باش هستند

معاون استاندار زنجان از آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان در حین برگزاری جشنواره آش خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، مرتضی شهامی گفت: جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع‌دستی یک فرصت عالی برای استان زنجان است و باید از این فرصت مناسب برای توسعه استان در بسیاری جهات استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان افزود: برگزاری جشنواره ملی آش و برپایی نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، نه تنها باعث جذب گردشگر می‌شود بلکه رونق اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت. باید از طریق جشنواره ملی آش ایرانی برای سال آینده یک برند مشهور و قدرتمند برای زنجان به وجود آید. او گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام برگزاری جشنواره به صورت آماده‌باش، در جهت برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره تلاش کنند.

دستگاه‌های خدمات‌رسان در حین برگزاری جشنواره آش آماده‌باش هستند

او گفت: برگزاری جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی را باید به صورت هدفمند و برنامه‌محور انجام داد و باید برای برندسازی این جشنواره تلاش کرد این جشنواره و نمایشگاه در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه تأثیرگذار است.

شهامی بیان کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند بیش از پیش موجب توسعه گردشگری و صنایع دستی استان شود. مردمی بودن این جشنواره مهم‌ترین اعتبار آن است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071000709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha