سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری است

معاون اداره کل نظارت و ارزیابی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مراسم اختتامیه جشنواره گردو شرکت کرد و از اقامتگاه بومگردی در سهرورد شهرستان خدابنده بازدید کرد. 

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، اسماعیل برات روز ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ گفت: گردشگری صنعتی فرابخشی است و نیازمند هماهنگی تمامی واحدهای دولتی است و همچنین موانع فعالان این بخش باید با اصلاح قانون، معافیت مالی، پرداخت تسهیلات و غیره رفع شود. شهر سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری مانند ایجاد تله کابین، ایجاد مراکز تفریحی و سرگرمی و اقامتگاه‌های مختلف بومگردی مختلف است. 

سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری است


معاون اداره کل نظارت و ارزیابی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: بازدید از اقامتگاه بوم‌گردی در سهرورد شهرستان خدابنده به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و کسب رضایتمندی گردشگران است. ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در طول سال از اولویت‌های مهم معاونت گردشگری به شمار می‌رود. 

او فعالیت‌های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مثل نصب نرخ، ارائه خدمات، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری سطح استان از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار گرفت. 

سهرورد دارای ظرفیت‌های عظیمی برای سرمایه‌گذاری است


برات درباره هدف این بازدید بیان کرد: نظارت بهبود عملکرد مدیران اقامتگاه‌ها و رفع مشکلات موجود، ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، فعالیت بیشتر در حوزه گردشگری، جذب توریست از داخل و خارج استان و حتی خارج از کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071500951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha