برگزاری نشست تخصصی تجاری‌سازی صنعت چرم

در راستای رویداد ملی سه گام محصولات چرمی، نشست تخصصی تجاری‌سازی صنعت چرم با حضور محمدحسین عسکرپور مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی کشور، احمدزاده مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون و هنرمندان حوزه صنعت چرم در مجموعه تاریخی سعدآباد برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، در راستای رویداد ملی سه گام محصولات چرمی، نشست تخصصی تجاری سازی صنعت چرم در روز دوشنبه ۱۷ مهرماه با حضور محمدحسین عسکرپور مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی کشور، احمدزاده مدیرکل دفتر تعاونی های تولیدی وزارت تعاون و هنرمندان حوزه صنعت چرم در مجموعه تاریخی سعدآباد برگزار شد.

در ابتدا محمدحسین عسکرپور ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه گفت : هنرمندان و طراحان صنایع دستی و حوزه چرم برای موفقیت در تجاری سازی باید از فرهنگ و نیاز بازار هدف شناخت کافی داشته باشند.

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی کشور افزود : نیازمند طرح‌های جدید در مناسبت های مختلف هستیم و در همین راستا تجربه خوبی با حضور طراحان و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری با هدف طراحی و گرافیک محیطی در فضاهای عمومی شهر تهران داشتیم.

عسکرپور خاطرنشان کرد: معاونت صنایع‌دستی در حوزه سیاست‌گذاری و روان‌سازی ایفای نقش می‌کند که شبکه‌سازی هنرمندان صنایع‌دستی و ایجاد تشکل‌ها و تعاونی‌های تخصصی در کشور یکی از اهداف مهم معاونت است.

وی ادامه داد: در بخش تجاری‌سازی ظرفیت های خوبی در بازار داخلی داریم که نباید از آن غافل شویم که در همین راستا ارزش آفرینی برای محصولات در بسته‌بندی فاخر بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع‌دستی کشور در پایان گفت : در حوزه بیمه هنرمندان صنایع‌دستی مدل های کارفرمایی و کارگاهی بسیار مناسب بوده که طی تفاهم‌نامه معاونت صنایع‌دستی با سازمان بیمه عشایری و روستایی و استفاده از ظرفیت‌های بیمه سلامت و بیمه تکمیلی آماده ارائه خدمات هنرمندان حوزه صنایع‌دستی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402071801188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha