باغ جهانی پهلوان‌پور مهریز آماده برگزاری چهارمین جشنواره قورمه

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ پهلوان پور مهریز از آماده‌سازی باغ جهانی پهلوان‌پور برای برگزاری چهارمین جشنواره قورمه، غذاهای سنتی و نان مهریز خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، الهام جلوداری با اعلام این خبر گفت: مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره قورمه، غذاهای سنتی و نان، امروز سه‌شنبه بیست و سوم آبان ماه ساعت پانزده برگزار می‌شود و این جشنواره تا روز جمعه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۲۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیر پایگاه میراث‌جهانی باغ پهلوان‌پور مهریز با اشاره به اینکه در این جشنواره بیش از ۸۰ غرفه، قورمه و غذاها و نان سنتی مهریز را عرضه می‌کنند، اضافه کرد: اجرای زنده هنرمندان صنایع‌دستی و برپایی کافه شهدا، غرفه هنرهای تجسمی کودکان و غرفه‌های ورزش و جوانان از دیگر بخش‌های این جشنواره هستند.

او تصریح کرد: به منظور حفظ سیما و منظر باغ و امکان استفاده بازدیدکنندگان از زیبایی‌های پاییزی باغ پهلوان‌پور، همچنین با عنایت به محوطه‌سازی ورودی باغ و برای ایجاد دسترسی مناسب بازدیدکنندگان به غرفه‌ها و گردش مطلوب نمایشگاهی امسال غرفه‌ها در محوطه ورودی باغ برپا می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082301244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha