نشست روز جهانی هنر اسلامی در تهران برگزار شد

انجمن علمی دانشجویی مدیریت گردشگری و مرکز مطالعات گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی نشست روز جهانی هنر اسلامی را برگزار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، نشست روز جهانی هنر اسلامی صبح روز یک‌شنبه 5 آذرماه از ساعت 10 الی 12 در سالن همایش استاد میرمحمدی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برای علاقه‌مندان برگزار شد.

این نشست تخصصی با سخنرانی اکبر پورفرج استاد گردشگری و دانشیار دانشگاه علامه طباطبائی، هادی بابایی فلاح رئیس پژوهشکده هنر پژوهشگاه هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت علمی و استادیارپژوهشکده هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و علیرضا نعمتی پژوهشگر گردشگری فرهنگی برای دانشجویان و علاقه‌مندان به گردشگری برگزار شد.

اکبر پورفرج گفت : در این نشست هنر اسلامی و جایگاه آن در گردشگری فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت همچنین از همکاری بین نهادهای مرتبط با هنر اسلامی در جهت کاربردی نمودن هنرهای سنتی صحبت شد.

این مدرس گردشگری افزود: هنر اسلامی مبانی مشترکی بین کشورهای منطقه دارد و این عامل می‌تواند موجب توسعه گردشگری در خاورمیانه و کشورهای اسلامی شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090600345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha