توسعه گردشگری مثلث طلایی با حضور در رویدادهای مشترک

استاندار فارس گفت: حضور سه استان یزد، فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری در رویدادهای مشترک از جمله نمایشگاه‌های گردشگری داخلی و بین‌المللی می‌تواند بستری پیشران برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری مشترک ایجاد کند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمد هادی ایمانیه صبح امروز، دوشنبه در نشست مثلث طلایی گردشگری که در محل سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری با مدیریت علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری برگزار شد، گفت: اهمیت فعالیت مشترک سه استان مثلث طلایی سبب شد تا با احیای مجدد دبیرخانه مشترک که در پی بحران کرونا از فعالیت بازمانده بود، بار دیگر ظرفیت‌های موجود در کنار هم قرار گیرد تا گامی در راستای توسعه گردشگری این محور برداشته شود.

استاندار یزد بر پیگیری برخی از اقدامات پیشران به منظور فعال شدن مجدد دبیرخانه مثلث طلایی اشاره کرد و افزود: حضور در رویدادهای مشترک از جمله نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی می‌تواند فصل مشترکی برای معرفی ظرفیت‌ها و مسیرهای مشترک گردشگری بگشاید.

او همچنین به شکل‌گیری ساختار معاونت گردشگری و زیاری در استانداری تاکید کرد و یادآور شد: صنعت گردشگری در استان یزد از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و تجمیع ظرفیت‌های استان برای ایجاد پویایی و ارتقای هر چه بیشتر این حوزه بسیج شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha