نشست یلدای صنایع‌دستی در تهران برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران از برگزاری نشست یلدای صنایع‌دستی با موضوع کارآفرینی و صادرات در خانه خلاق صنایع‌دستی هوریکس خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، پرهام جانفشان گفت: این نشست با چهار سخنرانی تخصصی با حضور سید غلامرضا کاظمی دینان رئیس‌کل باشگاه مدیریت ارتباط یونسکو با موضوع «روابط عمومی و حمایت از تولید ملی، محمد قیم اشرفی عضو اتاق بازرگانی تهرانی و منتور فرآیندهای صادرات صنایع‌دستی با موضوع «از شناخت محصول تا صادرات صنایع‌دستی، طاهره عیدی‌زاده عضو اتاق بازرگانی تهران و مدیرعامل شرکت هوریکس با موضوع «مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و صنایع‌دستی» و احسان دهقانی با موضوع «پیوستگی هنرهای سنتی با رویدادهای میراث‌ناملموس» برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران عنوان کرد: نشست یلدای صنایع‌دستی روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در محل شرکت خلاق هوریکس به نشانی فاطمی، میدان گلها، خیابان مهبد، خیابان دوم غربی، پلاک ۴۰ برای عموم علاق‌مندان برگزار می‌شود.

او افزود: این نشست فرصت بسیار خوبی برای آشنایی هنرمندان با مقوله صادرات و فروش صنایع‌دستی در بازارهای داخلی و جهانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092601405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha