گردشگری زیارت مهم‌ترین شاخصه قم است

رییس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور، گردشگری زیارت را مهم‌ترین شاخصه استان قم یاد کرد و گفت: علاوه بر آن، قم از نظر میراث تاریخی و روستاهای هدف گردشگری نیز ظرفیت بالایی برای رونق این صنعت دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، حجت‌الله غلامعلی، روز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: حوزه گردشگری به عنوان یکی از صنایع پیشران است که اگر این صنعت به خوبی رونق بگیرد، شاهد رشد صنایع وابسته به آن خواهیم بود.

رییس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور ادامه داد: توسعه و رونق صنعت گردشگری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و رشد اشتغال نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

او خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران روستاهای هدف گردشگری و شهرهایی که ثبت جهانی شده‌اند، در محوریت معرفی قرار گرفته‌اند که از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است.

او با اشاره به حضور پررنگ غرفه‌های بین‌المللی در نمایشگاه گردشگری ابراز کرد: با رویدادهای صنعت گردشگری می‌توان بسیاری از نیازها و آسیب‌های اجتماعی کنونی جامعه را مدیریت و به سوی مطلوبیت سوق داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha