طرح سفرهای نوروزی کلید خورده است/ قایق‌های تفریحی آماده ارایه خدمات رفاهی به مردم هستند/ تردد مسافری برای اولین‌بار در ابوموسی

مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از آمادگی کامل این سازمان برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

الله مراد عفیفی پور مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و کشتیرانی در گفت‌وگو با میراث‌آریا گفت: با هماهنگی های صورت گرفته طرح سفرهای نوروزی کلید خورده است.

او افزود: ظرفیت های حمل و نقلی سازمان بنادر و دریانوردی از جمله قایق های تفریحی در شمال و جنوب آماده ارایه خدمات رفاهی به مردم هستند.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: برای تردد به جزایر نیز تمهیدات خوبی از جمله ۵۸۰۰ صندلی در بنادر برای تردد مردم بخصوص‌ حرکت به سمت قشم و هرمز و بوموسی در نظر گرفته شده است.

او با ذکر این مطلب که مسیر تردد مسافری برای اولین بار برای حضور مردم در ابوموسی در نظر گرفته شده است، گفت: تردد مسافری در حال حاضر به صورت هفتگی است و در آینده با حضور بیشتر مردم به شکل پرتراکم تری این نقل و انتقال انجام می شود.

عفیفی پور با ذکر این مطلب که بنادر مقصد ناوگان های حمل و نقل ریلی و جاده ای و هوایی است بیان کرد: با توجه به حضور گسترده و آنی مردم در بنادر ممکن است که استفاده همزمان آنها از وسایل حمل و نقل دریایی در آن واحد فراهم نباشد. در این زمینه نیز تلاش شده که بیشترین امکانات رفاهی و... برای استفاده مردم در نظر گرفته شود.

او در توصیه ای به به مردم در خصوص سفرهای دریایی در ایام نوروز گفت: در شرایطی که امکان تردد ایمن دریایی به لحاظ آب و هوا وجود ندارد مردم از وسایل غیرمجاز و مسیرهای غیرمجاز استفاده نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301441
دبیر مدیر سیستم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha