تهیه بلیت موزه‌های لرستان از اپلیکیشن‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی، تهیه بلیت اماکن تاریخی و موزه‌ها از طریق اپلیکیشن‌ها و تارنمای تهیه بلیت امکان‌پذیر شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، عطا حسن‌پور ا علام این خبر گفت: برای تسهیل در بازدید از اماکن تاریخی‌فرهنگی سطح استان، بازیدکنندگان علاوه بر مراجعه حضوری و تهیه بلیت، می‌توانند بلیت مورد نیاز برای بازدید از اماکن و موزه قلعه فلک‌الافلاک را بصورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن‌ها تهیه کنند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اضافه کرد: علاقه مندان می‌توانند به منظور تسریع در تهیه بلیت برای بازدیدهای خود بلیت ورود به موزه قلعه فلک‌الافلاک و موزه‌های سطح استان را از تارنمای http://bilit.tafrihati.com و اپلیکیشن‌های تاپ و آپ تهیه کنند.

او تصریح کرد: این خدمات در راستای تسریع در تهیه بلیت برای بازدیدکنندگان و مدیریت زمان برای آنان تدارک دیده شده است. در حال حاضر همه موزه‌ها در سطح استان آمادگی پذیرش و بازدید علاقه‌مندان و مسافران نوروزی را دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha