صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری ١٦ میلیارد تومان در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: ٣ مورد موافقت اصولی برای ایجاد طرح‌های گردشگری با سرمایه‌گذاری ١٦ میلیارد تومان در استان صادر شد.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست روز چهارشنبه ٥ اردیبهشت‌ماه ١٤٠٣ در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٨ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌ فنی، برای ٣ مورد از این طرح‌ها شامل سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و رستوران سنتی موافقت اولیه صادر شد.

او حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ١٦ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این ۲ پروژه‌ برای ٢٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه در این جلسه، ۲ طرح منوط به اخذ استعلام و با ٣ طرح نیز مخالفت شده است، اظهار کرد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha