دوره‌های آموزش صنایع‌دستی ویژه سربازان در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی برای سربازان در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر گفت: امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی جلسه‌ای با حضور معاون آموزشی و مسئول مهارت‌های آموزشی مرزبانی ایلام برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: با توجه به تفاهم نامه‌ای که ما بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیروهای مسلح منعقد شده است، این اداره کل نیز برای مهارت آموزی سربازان در رشته‌های مختلف صنایع دستی دوره‌های آموزشی برگزار می کند.

او تصریح کرد: سربازان می‌توانند در رشته‌های صنایع‌دستی آموزش ببینندتا پس از فراغت از مهارت آموزی توانایی ایجاد بازار کار مناسب داشته باشند و همچنین با دریافت گواهینامه مهارت در رشته صنایع‌دستی از سوی این اداره‌کل از تسهیلات نیز بهره‌مند شوند.

شریفی ادامه داد: با همکاری و همراهی این اداره‌کل و مرزبانی، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در شهرستان‌های دهلران و مهران و شهر صالح آباد برای سربازان مرزبانی به منظور دریافت مهارت‌های آموزشی برگزار می‌شود تا علاقه‌مندان آماده ورود به بازار کار صنایع‌دستی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020500267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha