پاک‌سازی مجموعه گردشگری شاه‌بلاغی توسط راهداران شهرستان سلطانیه

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلطانیه گفت: با تلاش ۱۰ نفر از کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه و با استفاده از دو دستگاه خودرو، تفرجگاه شاه‌بلاغی پاک‌سازی شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، حمید نظری گفت: پاک‌سازی این مجموعه تفریحی با همکاری ۱۰ نفر از نیروهای راهداری و دو دستگاه وانت صورت گرفت. پاکسازی مناطق گردشگری این بخش که دارای مناظر زیبا و چشم نواز است یک حرکت آموزشی، فرهنگی و پاسداشت نعمت‌های الهی محسوب می‌شود.  

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلطانیه افزود: در این طرح راهداران تفرجگاه شاه‌بلاغی را از زباله‌هایی که باعث آلودگی زیست محیطی می‌شود پاک‌سازی و داخل وانت‌ها انباشتند تا به جایگاه دفع زباله برده شود.  

او بیان کرد: توجه به مقوله محیط زیست و اهمیت آن در زندگی نسل امروز امری است که نمی‌توان از آن به سادگی گذشت و اهمیت فرهنگ‌سازی در این مقوله وظیفه‌ای است که باید بطور جدی پیگیری شود.  

نظری گفت: نهادینه کردن فرهنگ مهربانی با طبیعت و پیشگیری از رهاسازی زباله‌ها را بهترین راهکار برای صیانت از منابع آب، خاک و حفظ این گنجینه‌های خدادادی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha