حمایت تمام‌قد از هنرمندان صنایع‌دستی اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بر حمایت تمام‌قد از هنرمندان صنایع‌دستی اصفهان تأکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه اولین نشست گروه فرش، صنایع‌دستی و گردشگری در محل اتاق تعاون استان اصفهان با حضور امیر کرم‌زاده و فعالان این حوزه برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این نشست گفت: هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در دو حوزه تهیه مواد اولیه و بازاریابی و فروش صنایع‌دستی دارای مشکلات عدیده‌ای هستند.

امیر کرم زاده افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته ارتباط مؤثری میان نهادهای دولتی تأثیرگذار در امر صنایع‌دستی وجود نداشت، لذا معتقدم هم‌گرایی میان نهادهای دولتی استان از یکسو و ارتباط  با سفارتخانه‌ها و رایزن‌های فرهنگی از طریق دفتر وزارت امور خارجه در استان کلید اصلی حل مشکلات هنرمندان صنایع‌دستی است.

او تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در وهله اول از یکسو ارتباط مؤثری میان تشکل‌ها و تولیدکنندگان صنایع‌دستی و عرضه‌کنندگان مواد اولیه همچون مس و نقره ایجاد کنیم و از سوی دیگر تلاش می‌کنیم تا با ایجاد ارتباط میان سایر نهادهای دولتی بستر مناسب برای عرضه صنایع‌دستی را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم کنیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403021900998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha