هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان آغاز شد 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری در استان خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم گفت: به منظور تقویت بنیه علمی و توانمندسازی جامعه هدف گردشگری در استان، برگزاری دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و تدریس مباحث مرتبط عمومی و تخصصی توسط معاونت گردشگری این اداره کل طرح‌ریزی شده است.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: این دوره‌ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی، قوانین و مقررات بیمه و مالیات در تاسیسات گردشگری، صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات گردشگری با اولویت واحدهای اقامتی، آشنایی با گردشگری سلامت و برنامه ریزی آینده، تسهیلگری و کسب و کارهای کوچک در گردشگری و دوره آشنایی با استارت آپ‌های حوزه گردشگری و تولید محتوا در فضای مجازی است.  

به گفته طهرانی‌مقدم، این دوره‌ها ویژه جوامع محلی، کارشناسان ادارات و کارکنان تاسیسات گردشگری و عموم علاقه‌مندان این حوزه است که به صورت رایگان برگزار می‌شود و در پایان نیز گواهینامه‌های معتبر به برگزیدگان اعطا خواهد شد.  

او ادامه داد: هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی در استان سیستان و بلوچستان از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام تا ۲۰ اردیبهشت ماه می‌توانند به معاونت گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان واقع در بولوار شهید مطهری زاهدان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021901004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha