تاکید مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان بر تکمیل پروژه‌های گردشگری بزمان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در سفر به ایرانشهر بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری در شهرستان بزمان تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان روز شنبه ۲۲ اردیبهشت در سفر به شهرستان بزمان به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه از روند پروژه‌های زیرساختی و گردشگری این شهرستان بازدید کرد. 

رحمان ریگی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر افزود: در این دیدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان بر تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد و مقرر شد تا پس از ارزیابی نهایی مقدمات لازم برای سرعت بخشی به این پروژه فراهم شود. 

او ادامه داد: شهرستان بزمان با دارا بودن چشمه‌های آب گرم یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری استان محسوب می‌شود که همه‌ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند که مدیرکل میراث فرهنگی استان علاوه بر بازدید از این چشمه ها، به صورت چهره به چهره با جمعی از سرمایه گذاران بخشی خصوصی و معتمدین شهرستان بزمان نیز دیدار و گفت و گو کرد. 

ریگی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بزمان دروازه ورودی از سمت استان کرمان بوده و هرساله نیز در ایام اربعین میزبان خیل عظیمی از عاشقان حسینی است که در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین و گردشگران طرح ایجاد مجتمع گردشگری در ورودی شهر با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در حال پیگیری است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: بزمان  دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های گردشگری و میراث فرهنگی و جاذبه‌های متعدد طبیعی و تاریخی است که از جمله آن‌ها می‌توان به چشمه‌های آب گرم، کوه خضر، تمدن اسپیدژ، طبیعت بکر درآهوگ و… اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha