تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز  شوشتر خوزستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، در آیینی از دست‌اندرکاران و یاری‌رسانان این ستاد در شوشتر تجلیل کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شوشتر باحضور محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، سیدمحسن سیدموسوی فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شوشتر، داوود نجارآسیابان رئیس میراث‌فرهنگی و دبیرستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، امین مهدوی‌کیا مدیر پایگاه میراث‌جهانی شوشتر، محمدحسین پورمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر و محمد اسفندیاری شهردار شوشتر ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در اهواز برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی شهرستان شوشتر تصریح کرد: خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی فرصتی برای معرفی فرهنگ و مهمان‌نوازی مردم شهرستان است که با اقدامات شاخص همه دستگاه‌های اجرایی باعث رضایت گردشگران از مراکز اقامتی، تفرجگاه‌ها و محیط‌زیست، مراکز پذیرایی، نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی و... هستیم.

او خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات شاخص مدیران و رؤسای کمیته ستاد خدمات سفر، شاهد خدمات مطلوب به همه مسافران و گردشگران در شهرستان بودیم.

در پایان محمدحسین ارسطوزاده دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، با اهدای لوح از فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان شوشتر، دبیر این ستاد، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیر پایگاه میراث‌جهانی سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر در نوروز ۱۴۰۳ تجلیل کرد.

خوزستان طی ایام ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳، رکورد ۲۶ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۷۰۵ بازدید از جاذبه‌های گردشگری را ثبت کرد که در آمار و جزئیات سفرهای نوروزی، شهرستان شوشتر رتبه دوم را در میزان اقامت و بازدید گردشگران به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha