نمایشگاه صنایع‌دستی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در طارم برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی این در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با دهه کرامت و هفته میراث‌فرهنگی در شهر آببر طارم همراه با پخش زنده از شبکه سه و اشراق روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. 

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، عباس حسنی روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی این همایش همزمان با دهه کرامت و هفته میراث‌فرهنگی در شهر آببر طارم همراه با پخش زنده از شبکه سه و اشراق روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور مسئولان، اقشار مختلف مردم، گردشگران و مسافران حاضر برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم افزود: در حاشیه این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، برنامه‌های متنوعی از جمله، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و آثار زیبای زنان و مردان خلاق و هنرمندانه استان در راستای شناخت و معرفی فرهنگ غنی و بالای مردم استان و آشنایی با آداب و رسوم شهرستان، اجرای موسیقی محلی، اجرای نمادین ورزش برای هموطنان ایرانی به نمایش درخواهد آمد. 

او گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی دارد که تلاش می‌شود تا از این ظرفیت‌ها برای توسعه شهرستان بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha