ساماندهی مجموعه بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر  اردبیل برای حضور گردشگران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای ساماندهی مجموعه بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بازدید از مجموعه بقعه شیخ حیدر مشگین‌شهر همراه با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و فرماندار این شهرستان، گفت: مجموعه بقعه شیخ حیدر به عنوان یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی شهرستان مشگین‌شهر مورد توجه گردشگران و اهالی شهرستان است و ساماندهی این مجموعه در اولویت اداره کل میراث‌فرهنگی قرار دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه اداره کل میراث‌فرهنگی و اداره کل اوقاف در این مجموعه ذی‌نفع هستند با همکاری این دستگاه‌ها و فرمانداری شهرستان مشکلات مجموعه بررسی و تصمیمات لازم در مورد آنها اتخاذ شد.

او تاکید کرد: طرح جامع مجموعه پیش از این مصوب شده و تا حدی اجرا شده است که برنامه طولانی مدت در مورد این مجموعه تکمیل طرح جامع است اما پیش از آن اقدامات ضروری در این مجموعه اجرا خواهد شد.

محمدی ادیب ادامه داد: احداث سرویس بهداشتی در جوار مسجد جنت‌سرا و تامین انشعاب آب و برق این مجموعه در اولویت قرار دارد که مقرر شد با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه این اقدامات از هفته بعد آغاز شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022501392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha