ترمیم و ایمن‌سازی راه‌ها و شریان‌های اصلی مازندران توسط وزارت‌خانه پیگیری می‌شود

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌های اصلی و شریان‌هایی که نیاز به اصلاح، ترمیم و ایمن‌سازی دارد توسط وزارت‌خانه و استان پیگیری می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین مذنب امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از میز خدمت وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی که در سالن اجتماعات اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران برپاست، درخصوص حل و فصل تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و راه و شهرسازی گفتگو کرد. 

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی گفت: در خصوص موضوع مشترک این دو وزارت‌خانه و راه‌های دسترسی به مناطق گردشگری و بناهای تاریخی جلساتی در استان یا در تهران، برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: هر دو مقوله راه و گردشگری از جمله موضوعات با اهمیت در کشور است که باید برای توسعه یا رفع مشکلات آن برنامه ریزی شود.

مذنب با اعلام اینکه مبحث راه‌ها متعدد است، افزود: راه‌های روستایی بدلیل اعتبارات ملی در سطح استان‌های کشور با مدیریت استاندار و سازمان برنامه‌ریزی استان‌ها تصمیم‌گیری می‌ شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: راه‌های اصلی و شریان‌هایی که نیاز به اصلاح، ترمیم و ایمن‌سازی دارد توسط وزارت‌خانه و استان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022601542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha