پایانه گمرکی تولیدات صنایع‌دستی در بند امیرآباد بهشهر احداث می‌شود

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از احداث پایانه گمرکی تولیدات صنایع‌دستی در بندر امیرآباد بهشهر در دومین دور سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، میثم آسوپا در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در سالن اجتماعات این اداره‌کل در مازندران برگزار شد، یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اتفاق‌هایی که در دولت سیزدهم به نحو بهتر و نوآورانه‌تری انجام می‌شود را میز ارتباطات مردمی با محوربت حل مشکلات و مسائل مردم عنوان کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ۲ مسئله مهم بین دستگاهی و درون دستگاهی افزود: مسائل و مشکلاتی در ۳ حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با دستگاه‌های دیگر دچار اختلاف هستیم که باید این مسائل بین دستگاهی مرتفع شود.

 او ادامه داد: برخی مسائل درون دستگاهی بین معاونت‌هاست که باید در خود ستاد پیگیری و حل شود.

آسوپا با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور، تصریح کرد: سفر استانی مهمترین نتیجه و ثمره‌اش حل مشکلات مردم در این دو حوزه است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی به حل مسائل با وزارت جهاد کشاورزی،راه و شهرسازی، اقتصاد و دارایی، بانک‌ها، بنیاد شهید و بانک دی اشاره کرد و افزود: برخی از این مسائل مدت‌های زیادی بود که دچار مشکل و معضل شده بود و در استان حل نشد اما گام‌های موثری در کشور برداشته شد.

او با بیان اینکه پرداختن به ۳ حوزه میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی و توسعه مدیریت به عنوان مسائل درون سازمانی مطالبی است که خیلی مورد توجه استان ها قرار گرفته، گفت: با راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی در استان‌ها تمام مسائل و مشکلات در خود استان حل و فصل می‌شود.

آسوپا با توجه به تاکید وزیر و معاون صنایع‌دستی در خصوص صادرات تولیدات صنایع‌دستی،گفت: احداث پایانه گمرک صادرات صنایع دستی در بندرامیرآباد از نتایج خوب این سفر و یک اتفاق ارزشمند است.

او ادامه داد: احداث پایانه گمرکی تولیدات صنایع‌دستی نخستین بار است در کشور با میزبانی مازندران اجرایی شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی همچنین در حوزه گردشگری به بحث تسهیلات اشاره کرد و افزود: ۲ مجموعه گردشگری در استان که با مشکل مواجه بودند در نشست با نمایندگان وزراء مرتفع و جزء مصوبات سفر قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022901791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha