شهید رئیسی میراث ماندگار و دایره المعارف بی نظیر خدمت و تلاش بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید او را به حضرت صاحب الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت وفادار و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده شهدا تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، در پیام تسلیت محمدهادی طهرانی مقدم، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان آمده است: او برای کسب عنوان، مقام و شهرت نیامده بود، برای خدمت و جهاد آمده بود تا از سنگر رئیس جمهوری حرف‌های مردم را بشنود. با آنها گفت و گو کند و درد دل هایشان را بشنود و برای حال خوب ملت ایران، تحول و پیشرفت و اقتدار کشور گام بردارد.

دوران خدمتش افتخارآفرین بود و شهادتش عزتمند و غرورآفرین و همان گونه شد که خودش گفته بود: «برای خدمت آمده ام و از زخم زبان ها مانند استادم شهید بهشتی نمی هراسم. اگر سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی در مجاهدت خسته شد ما هم خسته خواهیم شد.»

آری او خسته نشد و خستگی را خسته کرد. دولتش دولت کار و فعالیت و خدمت بود و همچون یار دیرین خود سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راه خدمت، شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد و نامش و یادش تا ابد در دلها و قلب ها ماندگار شد. شهید آیت الله رئیسی میراث ماندگار، سیدالشهداء خدمت و دایره المعارف بی نظیر خدمت و تلاش و مردمی بودن بود.

اینجانب شهادت خادم الرضا (ع)، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری مردمی، مخلص و جهادی و همراهان شهید او را تسلیت گفته و علو درجات را برای این شهدا از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha