برنامه‌های شهید رئیسی بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان افزود/ فقدان شهید رئیسی ضایعه بزرگی برای ملت ایران است

روحانی اهل سنت و رئیس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس گفت: فقدان رئیس‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی که خدمات ارزنده‌ای برای کشور انجام داد برای ملت ایران یک ضایعه بزرگ است و برنامه‌های ایشان بر اقتدار و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در جهان افزود.

به‌گزارش میراث‌آریا، آخوند عبدالباسط قره‌باش گفت: شهید رئیسی محبوب و مردمی بود و با شهادت در راه خدمت به کشور، اجر خود را از خداوند گرفت.

رئیس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس افزود: آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود توانست در داخل کشور کارهای مهمی را انجام دهد که ازجمله آن طرح مسکن است که اصرار زیادی بر به ثمر نشستن آن داشت.

او خاطرنشان کرد: با تلاش‌های این شهید، ایران در خارج از مرزهای کشور هم پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشت و با کشورهای منطقه روابط حسنه برقرار کرد.

آخوند قره‌باش گفت: برنامه‌های آیت‌الله رئیسی و همچنین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر اقتدار و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در جهان افزود.

او شهادت رئیس‌جمهوری و همراهان او ازجمله امام‌جمعه شهرستان تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و وزیر امور خارجه را ضایعه بزرگی دانست و گفت: ملت ایران شخصیت‌های بزرگی را از دست داد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، هم‌زمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023101968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha