پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در گلستان در پی شهادت رئیس‌جمهوری

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله آقای رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام و مردم در حادثه دل‌خراش سقوط بالگرد، در ایام متعلق به امام علی بن موسی الرضا (ع) قلوب ملت ایران را به‌شدت جریحه‌دار کرد و خسارتی جبران‌ناپذیر به بار آورد.

رئیس‌جمهوری که افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) و نوکری مردم می‌دانست و مایه دلگرمی محور مقاومت بود.

امتزاج تواضع و فروتنی و روحیه خدمت با خستگی‌ناپذیری و کار شبانه‌روزی آن شهید را به نمونه‌ای از مؤمنانی مبدل کرده بود که فقدانشان دل انسان را به درد می‌آورد.

مردم شریف استان گلستان اعم از شیعه و سنی هیچ‌گاه خاطره خدمات آن شهید و حضور مؤثر و گره‌گشای ایشان را در این استان از یاد نخواهند برد و همواره قدردان خدمات او خواهند بود.

اینجانب شهادت این عزیز و همراهان ازجمله نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای آل هاشم و وزیر امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان و استاندار محترم که آنان نیز آراسته به فضیلت اخلاق و عمل بودند را به عموم ملت ایران به‌ویژه سکان‌دار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» و بازماندگان شهدا تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال عاجزانه درخواست می‌کنم صبر درخور این حادثه دردناک را به همگان عنایت فرماید.

در این میان آنچه می‌تواند به لطف خداوند مایه تسکین آلام و موجب آرامش دل‌ها باشد، نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» است که همواره در مصائب و مشکلات راهنمای ملت بوده و همچون کوهی استوار تکیه‌گاه کشور و انقلاب به شمار رفته و همانند امام راحل (ره) باعث قوت قلب‌ها در مقاطع حساس هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha