قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت حیرت‌انگیز است

استاندار هرمزگان شهادت سیدخدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری محبوب را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا، در متن پیام مهدی دوستی آمده است:  بسم رب الشهداء و الصدیقین وَسَلَمٌ عَلَیهِ یَومَ وُلِدَ وَیَومَ یَمُوتُ وَیَومَ یُبعَثُ حَیّا

امروز ایران مقتدر از رایحه بهشتی شهادت سید خدمت، رئیس جمهوری، شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش معطر شده و تواتر مژده الهی به خادمان صدیق و مومنان در دل‌ها جان گرفته است که « مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَی نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا» شهادتی که تجلی قدرت بی بدیل خدمت خالصانه است و لبیکی ملکوتی است به آجرک الله های مردمی که بازشدن گره‌ مشکلات شان را به دستان‌تان امید بسته بودند.

 این مقام وصال و قرب الهی است که خدمت بی منت توفیقش را نصیب سیدمحرومان،خادم الرضا(ع) کرده است و ما از قدرت اخلاص و خدمت بی منت در رساندن انسان به مقام شهادت در حیرتیم.

این فقدان گرچه مصیبتی بی پایان و تکراری است از مظلومیت شهید بهشتی در تاریخ سیاسی ما اما ملت ما را بیدارتر و ایران را قدرتمندتر خواهد کرد.

شهادت فرزند خلف فاطمه طاهره سلام الله علیها، آیت الله رئیسی علمدار دولت مردمی و همراهان شهیدش آیت الله آل هاشم امام جمعه شهید آذربایجان شرقی، دکتر امیرعبداللهیان، دکتر رحمتی استاندار شهید و سردار موسوی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت ایران و مردم شریف هرمزگان تسلیت عرض می‌کنم و از پیشگاه خداوند برای ایشان رحمت واسعه را مسئلت دارم و تعهد می کنم که در حرکت پرشتاب پیشرفت ملت بزرگ ایران خللی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha