پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس در پی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهان ایشان در سانحه هوایی

محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس طی پیامی، شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و همراهان ایشان را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت.

به گزاش میراث آریا،پیام تسلیت محمد ثابت اقلیدی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه الراجعون

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

خدمتگزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در صف مقدم شهادت ایستاده‌اند.

شهادت رئیس‌جمهوری محبوب کشورمان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه جمعی از مسئولین کشور عزیزمان ایران اسلامی، غمی سهمگین بر قلب‌هایمان مستولی کرد. اندوهی سترگ که نه زبان را یارای توصیف است و نه قلم را جوهره‌ بیان. آیت‌الله رئیسی شخصیتی والا، مردمی و محبوب بودند که تمام زندگی ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و محرومین و سرافرازی کشور عزیزمان نموده و در این راه تا پای جان ایستادگی کردند و درنهایت نیز جان‌عزیزشان را درراه خدمت به مردم و کشور و در مأموریتی اداری برای آبادانی ایران اسلامی نثار میهن و مردم شریف ایران اسلامی کردند.

عروج ملکوتی رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و ولایتمدار ایران اسلامی و همراهان گران‌قدرشان را که همگی از خدمتگزاران صدیق مردم و کشور بودند به پیشگاه حضرت صاحب‌الامر امام زمان (عج)، نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران، خانواده معظم و معزز آن شهدای گران‌قدر و عموم ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده برای روح ملکوتی حضرات معظم غفران و آمرزش الهی و برای همگان صبر واجر مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403023102046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha