مراسم یادبود رئیس جمهوری شهید در زنجان برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید راه خدمت حضرت آیت‌الله رییسی و همراهان شهیدش با حضور پرشور مردم پایتخت شور و شعور حسینی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه عصر روز ۳۱ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۷ عصر در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد که نماینده ولی فقیه و  امام‌جمعه زنجان، استاندار زنجان، مدیرکل  میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جمعی از مقامات استانی  در این مراسم حضور داشتند که محفل قرآنی و سوگواری برپا شد.

این مراسم به همت دارالقرآن الکریم استان زنجان و به مناسبت زادروز خجسته امام رضا(ع) دوشنبه ۳۱ اردیبهشت محفل قرآنی در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شود، اما با وصول خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سانحه هوایی بالگرد، این محفل قرآنی به مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور  و همراهانشان تغییر یافت.

محمود رنگرز و مجید نوری دو تن از قاریان ممتاز کشوری در این محفل به تلاوت پرداختند و در ادامه نیز مراسم پرچم‌گردانی حرم رضوی برگزار شد و پایان‌بخش این برنامه نیز مداحی و مرثیه‌سرایی اهل بیت(ع) بود.

آیت‌الله رئیسی طی بیش از یک دهه همواره در مراسم عزاداری حسینیه اعظم در شب هفتم محرم حضور داشته و به روضه‌خوانی در عزای اباعبدالله حسین(ع) و ایراد سخنرانی می‌پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030100030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha