پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در پی شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش میراث‌آریا، در پیام علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت ملکوتی بزرگ‌مرد ایمان، اخلاص و عمل،  رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی رضوان‌الله تعالی علیه و نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، برادر عزیزم دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام‌وظیفه ایران اسلامی را درغم و ماتمی عمیق فروبرده است.

با قلبی آکنده از اندوه این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین علیهم‌السلام را خواستارم.

تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر آیت‌الله جناب آقای دکتر رئیسی در طول حیات پربرکتشان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمئناً اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری‌تعالی خواهد بود. اکنون که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق‌تعالی را لبیک گوید از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن مؤمن مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha