کرمان میزبان زوج جهانگرد استرالیایی

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کرمان گفت: زوج جهانگرد استرالیایی در مسیر سفر خود از لندن به ملبورن میهمان شهر کرمان بودند.

به گزارش میراث آریا، مهدی ایرانمنش درباره سفر زوج استرالیایی به کرمان گفت: زوج ماجراجوی استرالیایی در سفر با ماشین تاریخی مسیر لندن تا ملبورن ۲۵۰۰ کیلومتر آن‌را در ایران و از شهرهای تبریز، زنجان، قزوین، تهران، قم، کاشان، اصفهان، یزد، کرمان، بم، زاهدان و میرجاوه عبور می‌کند.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کرمان افزود: این جهانگردان در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت وارد کرمان شده و با هماهنگی انجام شده با پلیس راهور خودرو تاریخی آنان با همراهی خودروهای کلاسیک کرمان از مسیر بلوار جمهوری اسلامی کرمان به بوتیک هتل کاروانیکا عزیمت کرده و مقدمات اقامت زوج استرالیایی در این هتل تاریخی کرمان مهیا شده بود.

او اظهار کرد: زوج جهانگرد استرالیایی پس از یک‌شب اقامت در کرمان در ادامه به بم سفر کرده و اقامت یک شب در این شهرستان و بازدید از ارگ جهانی بم خواهند داشت.

ایرانمنش بیان کرد: جهانگردان استرالیایی در ادامه سفر خود به زاهدان رفته و از مرز میرجاوه وارد پاکستان خواهند شد.

رئیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کرمان گفت: این زوج جهانگرد از تجربه سفر خود به کرمان بسیار خرسند بوده و اظهار امیدواری کردند در آینده‌ای نزدیک برای آشنایی بیشتر و بازدید بهتر اماکن تاریخ و فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی به استان کرمان سفر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030300110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha