کمیسیون نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری استان مرکزی برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: جلسه کمیسیون نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری، در رسته واحدهای پذیرایی، بر اساس ابلاغ وزارتخانه با حضور اعضای کمیسیون گردشگری برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا، مسعود فرخی امروز سوم خرداد ۱۴۰۳ در جلسه نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری گفت: بر اساس ابلاغ معاون گردشگری کشور مبنی بر لزوم تعیین نرخ‌گذاری در سال جاری، جلسه نرخ گذاری تاسیسات گردشگری در رسته واحدهای پذیرایی با حضور کارشناسان نظارت گردشگری، روسای ادارت شهرستانها و اعضای تأسیسات برگزار شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این نرخ‌گذاری با افزایش نرخ‌ها هر سال انجام می‌شود، افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته جلسه کمیسیون نرخ‌گذاری تاسیسات گردشگری در رسته واحدهای پذیرایی برگزار شد و تعیین نرخ در سال جدید مصوب شد. 

فرخی با تأکید بر رعایت نرخ مصوب توسط واحدهای پذیرایی گفت: نصب نرخ مصوب در معرض، دید مشتریان توسط واحدهای پذیرایی الزامی است و تمام واحدهای پذیرایی به موجب ماده ۱۲ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح و نظارت بر تاسیسات گردشگری استان، موظف هستند نرخ مصوب را در مجاور صندوق و در دید مشتری قرار بدهند. 

او از اعمال این نرخ‌گذاری و ابلاغ آن به تاسیسات گردشگری خبر داد و خاطرنشان کرد: در همه شهرستان‌ها کارشناسان نظارت‌های لازم را بر تأسیسات گردشگری خواهند داشت و نحوه خدمت‌رسانی و اعمال نرخ‌های مصوب به‌صورت جدی از طرف اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان رصد خواهد شد. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با سامانه رسیدگی به شکایات واحدهای پذیرایی و شماره‌های اداره کل تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030300111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha