محدودیت‌های ترافیکی ویژه بزرگداشت شهدای خدمت در زاهدان اعلام شد

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان تمهیدات ترافیکی پلیس ویژه بزرگداشت شهدای خدمت در زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ محمدعلی بزی اظهار کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی کاربران ترافیک از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سوم خرداد ماه در محدوده مراسم، میدان امام حسین(ع) تمهیدات و محدودیت های ترافیکی اعلام شده است.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان افزود: از میدان کارگر به سمت میدان امام حسین (ع)، تقاطع شهید میرحسینی – آزادی به سمت میدان امام حسین (ع)، خیابان بهشتی و مولوی به سمت خیابان میرحسینی،  تقاطع خیابان رجایی - خیابان میرحسینی و بلوار سردار شهید سیلمانی به سمت میدان امام حسین (ع) مسدود و عدم رفت و آمد خواهد بود.

او ادامه داد: با توجه به برگزاری مراسم، افزایش حجم ترددها و احتمال وقوع ترافیک نسبتاً سنگین، از تمام همشهریان انتظار داریم به منظور اجرای هر چه باشکوه تر این مراسم از پارک‌ دوبله و رها کردن خودرو بدون راننده به منظور ایجاد ترافیکی روان در مسیرهای اعلامی و محدوده تمهیدات ترافیکی اجتناب و خودداری کنند از شهروندان می خواهیم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را انجام دهند.

مردم شهید پرور و قدرشناس زاهدان امروز ساعت ۱۶:۳۰ در محل میدان امام حسین(ع) زاهدان مراسم بزرگداشت شهدای خدمت را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030300121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha