دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف برگزار می‌شود

دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در شهرستان مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا، برای افزایش سطح دانش فنی و تخصصی فعالان حوزه گردشگری و ارتقای سطح خدمات گردشگری در استان، دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف با تدریس حمید مستخدمین حسینی و محمدعلی ادیبی برگزار می‌شود.

این دوره ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری ازجمله مدیران تأسیسات گردشگری، مدیران آژانس‌ها، کارکنان داخلی تأسیسات گردشگری، راهنمایان و مدیران داخلی هتل‌ها، مدیران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی و ... است.

در این دوره آموزشی، مفاهیمی درباره فلسفه مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، رضایت‌مندی مشتری، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تکریم ارباب‌رجوع، نقش هوش هیجانی در ارتباطات، مراجعه‌کننده‌ها ازنظر ویژگی‌های شخصیتی، گوش دادن به مشتری، مهارت گوش کردن فعال، مهارت‌ها برقراری ارتباط تلفنی و چهاراصل اساسی در تکریم ارباب‌رجوع (شخصیت مناسب، شناخت مناسب، خدمت مناسب و رفتار مناسب) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در راستای ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد و زمانی که بتوانیم نیازهای مشتریان را نسبت به رقبای دیگر زودتر تشخیص داده و با ارائه راهکارهای مناسب آن‌ها را جذب کنیم، موفق خواهیم بود.

این دوره آموزشی روز یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح در مجموعه گردشگری کوهپایه واقع در انتهای بلوار بسیج شهر شهمیرزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha