کمیته‌های تخصصی  شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ساری آغاز به کار کرد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری از آغاز به کار کمیته‌های تخصصی شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان ساری، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری یکشنبه ۶ ا دیبهشت ۱۴۰۳ در جمع فعالان صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان ساری با اشاره به راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در محل بازار امام رضا (ع) ساری و اختصاص ۲۰ غرفه به فروشگاه صنایع‌دستی، گفت: در حال حاضر مردم کمتر نسبت به مکان فعالیت آنان آگاهی دارند که با چاپ و پخش کتابچه راهنمای گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان در حال معرفی آن هستیم‌

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با تأکید بر نقش و سهم رسانه و فضای مجازی در اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت فعالان بخش‌های مختلف میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح ساری، افزود: ما نیازمند همکاری بیشتر فعالان رسانه برای برقراری ارتباط میان این سه بخش و اطلاع‌رسانی درباره نوع فعالیت آنان هستیم.

او در پاسخ به یکی از فعالان گردشگری درباره برگزاری ماهانه نمایشگاه صنایع‌دستی در مرکز استان، تصریح کرد: برای برگزاری نمایشگاه نیازمند تعامل و همکاری بیشتر شورا و شهرداری ساری با میراث‌فرهنگی هستیم.

قادری با بیان اینکه در ساری تعداد ۲هزار خانه مسافر و بوم‌گردی در حال فعالیت هستند، گفت: با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط از جمله فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی توسط اداره میراث‌فرهنگی در حال ساماندهی و پیگیری است.

شورای راهبردی توسعه گردشگری ساری شش کمیته آموزش و پژوهش، گردشگری و برندسازی، رسانه، تبلیغات و فضای مجازی، صنایع‌دستی و صادرات، پکیج ها و تورهای گردشگری و نظارت بر آن و صیانت از آثار تاریخی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha