مردمی بودن شهید آیت الله رئیسی، الگویی برای همه ماست

استاندار گیلان گفت: ایمان، اخلاص در خدمت و مردمی بودن رئیس جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی برای همه ما الگو است و باید به عنوان خادمان مردم در این مسیر گام برداریم.


به گزارش میراث‌آریا، اسدالله عباسی روز یکشنبه ۶ خردادماه در اجتماع مردم گیلان در پاسداشت شهدای خدمت، شهید آیت الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان‌ایشان، در محل پیاده راه فرهنگی رشت، بیان کرد: رئیس جمهوری شهید چهره‌ای انقلابی و خستگی ناپذیر و عالمی مجاهد بود که با همه وجود مردم را دوست داشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز از وجود این بزرگ‌مرد صادق در خدمتگزاری به مردم، محروم هستیم، افزود: اکنون همه ما در بزرگداشت شهید جمهور جمع شده‌ایم تا با شهدای عرصه خدمت به ویژه رئیس جمهور شهیدمان پیمان ببندیم او که در عمر کوتاه مدیریتی خود توانست اقدامات و دستاوردهای بسیار بزرگی را به یادگار بگذارد.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن خیرمقدم به سردار احمد وحیدی وزیر کشور برای حضور در اجتماع مردم گیلان در پاسداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان‌ایشان بیان کرد: در حوادث مختلف رئیس جمهوری پیگیر مسائل مردم بودند و سردار وحیدی به عنوان وزیر جهادی و مردمی در کنار رئیس جمهور شهید در این حوادث از سیل آستارا، حادثه ناگوار کمپ لنگرود فوری در استان حضور یافتند و در آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم پیگیر موضوع بودند.

او در ادامه اظهار کرد: ما آماده حضور رئیس جمهور شهید برای افتتاح پروژه‌ها در گیلان بودیم که بزرگترین آن‌ها راه‌آهن رشت - کاسپین بود که قرار بود در سفر رئیس جمهور شهید بهره‌برداری شود اما نشد، ضمن اینکه هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین از پروژه‌های مهم دولت سیزدهم و انقلابی اسفندماه سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

عباسی با تشریح سایر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم و انقلابی شهید آیت الله رئیسی در گیلان اظهار کرد: افتتاح پل آستاراچای، ساماندهی لندفیل سراوان که معضلی ۴۰ ساله بود، کاهش آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود با احداث تصفیه خانه‌ها زندان لاکان رشت و صنایع و غیره از جمله این کارهاست.

او با قول مساعد برای آغاز پروژه راه‌آهن رشت - آستارا بیان کرد: احداث واحد کشتی‌سازی با بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اسکله گردشگری از دیگر اقدامات اجرایی شده دولت سیزدهم در گیلان است.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نرخ بیکاری استان از بالغ بر ۹ درصد امروز به کمتر از هفت درصد رسیده است و تعهد اشتغال استان هم در سال گذشته بیش از ۱۱۴ درصد محقق شد.

عباسی با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۲۷۰ واحد تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در گیلان احیاء شده است، افزود: همه برنامه‌ها مطابق با شعار راهبردی دولت سیزدهم پیش می‌رود.

استاندار گیلان به دور نخست سفر رئیس جمهور شهید به استان در سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: همه تعهدت دولت در این سفر به جز مولدسازی برخی از دستگاه‌ها انجام شده است و تسهیلات بانک‌ها نیز بیش از ۹۲ درصد تحقق یافت.

اجتماع مردم گیلان در پاسداشت شهدای خدمت امروز یکشنبه ۶ خرداد با حضور پرشور و قدرشناسانه قشرهای مختلف مردم در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد.

در این مراسم باشکوه مرد، زن و پیر و جوان به پاس خدمت صادقانه و مجاهدانه رئیس جمهور شهید آمده بودند و اجرای سرود و مداحی در فراغ شهید جمهور از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha