نگاه تحولی و پیشرفت در میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان حاکم است

فرماندار زاهدان گفت: به فضل الهی نگاه تحولی و پیشرفت همه جانبه در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان حاکم است.

به گزارش میراث آریا، علیرضا شهرکی ظهر امروز یکشنبه ۶ خرداد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان زاهدان گفت: به فضل الهی امروز نگاه تحولی و پیشرفت در اداره کل میراث فرهنگی استان حاکم است و یک تیم منسجم، همراه و خوب مشغول فعالیت است.

فرماندار زاهدان افزود: اداره کل میراث‌فرهنگی استان در ایام نوروز امسال و سایر مناسبت‌های ملی مذهبی تلاش‌های خوبی را انجام داد که جای قدردانی دارد و در همین راستا مجموعه فرمانداری زاهدان نیز همواره همراه و یاور این اداره کل بوده و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

به گفته شهرکی، زاهدان دارای جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیادی است و باید با همکاری همه جانبه و تلاش مضاعف و مشارکت مردم و بخش خصوصی این شهرستان را به جایگاه اصلی خود در گردشگری برسانیم که تلاش‌های خوبی نیز در حال انجام است.

فرش قرمز میراث‌فرهنگی برای سرمایه‌گذاران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: این اداره کل به صورت کامل آمادگی دارد تا حمایت‌های لازم از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در راستای توسعه تأسیسات و زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی را انجام دهد.

محمدهادی طهرانی‌مقدم افزود: هیچ مشکلی در راستای واگذاری تسهیلات در چارچوب قوانین وجود ندارد و تمامی پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان مورد بررسی قرار گرفته و مانعی بر سر راه توسعه گردشگری در این استان وجود ندارد.

به گفته طهرانی‌مقدم، زاهدان دروازه ورودی گردشگران است و باید برای تقویت زیرساخت‌های آن نیز تلاش‌های مضاعفی شود.

در پایان این مراسم «محمدعلی سپاهی» به عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی شهرستان زاهدان منصوب و از زحمات و تلاش‌های جواد خدری در دوران تصدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030600254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha