بررسی اجرای ۴ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری زنجان

چهار طرح گردشگری برای اجرایی شدن در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری زنجان با حضور اعضای کمیته فنی و کارشناسان مدعو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میراث آریا، با تشکیل جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری زنجان تعداد چهار طرح در این جلسه مورد بررسی فنی قرار گرفت.

در این جلسه چهار طرح با اشتغالزایی برای ۱۰۱ نفر، به عنوان پروژه‌های مهمی در حوزه گردشگری استان بررسی شد. در این جلسه چهار طرح متقاضی سرمایه‌گذاری و ایجاد تأسیسات گردشگری مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت که با اجرای چهار طرح گردشگری و سرمایه‌گذاری در سطح استان موافقت شد.

طرح‌ها به تفکیک شامل دو طرح مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی در شهرستان خدابنده و یک مجتمع گردشگری در شهر زنجان و یک هتل در شهرستان سلطانیه است.

بنابر ابلاغ استاندار زنجان و بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری استان، ادارات کل باید به منظور رفع موانع موجود در حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند که این کمیته در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تشکیل شده و تلاش می‌کنیم مشکلات موجود قبل از نیاز به طرح در سایر نهادها رفع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030700314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha