جشنواره بهار نارنج در شهرستان بهشهر مازندران برگزار شد

جشنواره بهار نارنج روز دوشنبه ۷ خردادماه در شهرستان بهشهر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، عبدالجواد رحمانی در حاشیه برگزاری جشنواره بهار نارنج گفت: این جشنواره با پیگیری و حمایت و مساعدت اداره میراث‌فرهنگی، فرمانداری، اداره بهزیستی و شهرداری شهرستان بهشهر با مدیریت یکی از صنعتگران تحت پوشش بهزیستی این شهرستان برای حمایت از کارآفرینان، برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهشهر از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در قالب ۴۵ غرفه در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: برپایی ۱۵ غرفه سوغات از شهرهای مختلف و ۳۰ غرفه صنایع‌دستی از نقاط قوت این جشنواره بود که با استقبال زیاد شهروندان روبرو شد. 

او برپایی چنین جشنواره و رویدادی را در رونق اقتصادی، کارآفرینی و شناسایی فرصت‌های گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان را تأثیرگذار دانست و یادآور شد: بهشهر دارای ظرفیت‌های بی شماری است که هنوز به‌صورت حرفه‌ای به‌ آن پرداخته نشده است ظرفیت‌هایی که می‌تواند به یک جاذبه تبدیل شود.

رحمانی برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی را در کمک به اقتصاد صنعتگران و کارآفرینان مثبت برشمرد و افزود: این نمایشگاه‌ها می‌تواند بخشی از مشکل بازاریابی و فروش محصولات هنری هنرمندان را مرتفع کند.

جشنواره بهار نارنج در شهرستان بهشهر در پارک ۲۲ بهمن این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha