برگزاری دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری در مهدی شهر سمنان

دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف ویژه مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری در شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد.

به گزارش میراث آریا، با حضور بیش از ۴۰ نفر از مدیران، کارکنان فعالان تأسیسات گردشگری شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست اداره و کارشناس گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر و کارشناسان گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف روز یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ در مجموعه گردشگری کوهپایه شهمیرزاد برگزار شد.

در این دوره مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری از جمله مدیران تأسیسات گردشگری، مدیران دفاترخدمات مسافرتی، کارکنان داخلی تأسیسات گردشگری، راهنمایان و مدیران داخلی هتل‌ها، مدیران رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی، عوامل اجرایی و کارکنان واحدهای پذیرایی، اقامتگاه‌های بوم گردی، اقامتگاه‌های سنتی حضور داشتند.

افزایش سطح دانش فنی و تخصصی فعالان حوزه گردشگری و ارتقای سطح خدمات گردشگری در این شهرستان ازجمله اهداف برگزاری این دوره بوده است.

در این دوره آموزشی، مفاهیمی درباره فلسفه مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، رضایت‌مندی مشتری، مدیریت نحوه ارتباط با مشتری، تکریم ارباب‌رجوع، نقش هوش هیجانی در ارتباطات، مراجعه‌کننده‌ها ازنظر ویژگی‌های شخصیتی، گوش دادن به مشتری، مهارت گوش کردن فعال، مهارت‌ها برقراری ارتباط تلفنی و چهاراصل اساسی در تکریم ارباب‌رجوع (شخصیت مناسب، شناخت مناسب، خدمت مناسب و رفتار مناسب) مطرح شد.

حمید مستخدمین حسینی و محمدعلی ادیبی مدرس دوره آموزشی اصول مدیریت ارتباط با مشتری در تأسیسات گردشگری و دسترسی به بازار هدف بوده‌اند.

مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری متمرکز بر مشتری است که به‌صورت پویا، فروش، بازاریابی و خدمات را در راستای ایجاد و افزایش ارزش برای مشتری یکپارچه می‌سازد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha