۴۳ کیلومتر لوله‌کشی آب آشامیدنی در ۶ روستای گردشگری لردگان انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۳ کیلومتر لوله‌کشی برای تامین آب آشامیدنی در شش روستای گردشگری شهرستان لردگان انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، محمد کریمی گفت: لوله‌کشی برای تامین آب آشامیدنی در شش روستای گردشگری شهرستان لردگان در راستای دسترسی به آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار و همچنین برای جلوگیری از هدر رفت آب در شبکه‌های آب‌رسانی داخلی روستاهای گردشگری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: برای اجرای لوله‌گذاری‌های این طرح در روستاهای گردشگری باغ‌انار میلاس، احمدآباد، حاجی‌آباد، شهرک مامور، امام‌آباد و دلی شهرستان لردگان با ۱۰ هزار نفر جمعیت افزون‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال تأمین و هزینه شد.

او تصریح کرد: عملیات تعویض لوله‌های تامین آب آشامیدنی این روستاهای گردشگری در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی جهاد آب‌رسانی در بخش‌های مرکزی و رودشت شهرستان لردگان بوده است.

کریمی یادآور شد: عرض کم معبرها، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها، وجود شبکه‌های گاز و مخابرات، فیبر نوری و ایجاد محدودیت تردد برای ساکنان از مهم‌ترین مشکلات لوله‌کشی برای تامین آب آشامیدنی روستاها در چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود. امید است با تقویت و بهبود شبکه‌های تأمین آب آشامیدنی در روستاهای گردشگری بتوان زمینه رونق گردشگری روستایی، ارتقای بهداشت با هدف حفظ سلامت گردشگران و توسعه پایدار گردشگری استان به‌منظور ماندگاری بیشتر گردشگران در استان را فراهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030800372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha