انتصاب سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست فریمان خراسان رضوی

با ابلاغ مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، رضا یوسفی به عنوان سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست فریمان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا، در ابلاغ سید جواد موسوی، مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای رضا یوسفی سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست فریمان  آمده است: نظر با شایستگی، تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست پایگاه میراث ملی سنگ بست منصوب می‌شوید.

تلاش برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و پیگیری مجدانه امور در جهت راه‌اندازی و ایجاد ساختار تشکیلاتی و اداری پایگاه میراث ملی سنگ بست به‌ویژه در زمینه حراست و پاسداری از حریم مصوب پایگاه و دیگر محوطه‌های تاریخی مرتبط، هماهنگی با اداره کل پایگاه‌های وزارت متبوع و معاونت میراث‌فرهنگی و اجرای پروژه مطالعاتی، مرمتی، معرفی و آموزش و هزینه کرد اعتبارات ابلاغی و ... در زمره اهم وظایف جنابعالی در این جایگاه است.

یوسفی دارای مدرک تحصیلی کاردانی باستان ‌شناسی، کارشناسی مرمت و کارشناسی ارشد اقتصاد هنر بوده و هم‌اکنون مسئولیت انجمن های میراث فرهنگی استان را برعهده دارد. او مدیریت ادارات میراث فرهنگی شهرستان ‌های خلیل آباد، بجستان و کاشمر را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032201158
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha