برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری در دسترس در یزد

کارگاه آموزشی گردشگری در دسترس در یزد، توسط موسسه آموزش گردشگری پردیس هفت‌اقلیم، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد و با همکاری دانشکده گردشگری دانشگاه تهران برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا کارگاه آموزشی گردشگری در دسترس به مدت ۸ ساعت در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خردادماه هم‌زمان به صورت حضوری و مجازی با حضور جمعی از فعالان گردشگری استان برگزار شد.

هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی فعالان گردشگری و به ویژه مدیران و کارکنان واحدهای گردشگری با اصول، ضوابط و الزامات دسترس‌پذیر کردن واحدها، اماکن و جاذبه‌های گردشگری برای سهولت استفاده توسط افراد توان‌خواه بود.

در این کارگاه با اشاره به اهمیت گردشگری در دسترس، عنوان شد، این نوع گردشگری به افرادی که دارای نیازهای خاص هستند، از جمله افراد دارای معلولیت، سالمندان و کسانی که دارای محدودیت‌های حرکتی موقت هستند، اجازه می‌دهد تا بتوانند از تجربه‌های گردشگری لذت ببرند.

همچنین از توسعه عدالت اجتماعی، افزایش درآمد اقتصادی، بهبود کیفیت خدمات، ترویج فرهنگ پذیرش و شمول، افزایش سطح رضایت و رفاه به عنوان مهم‌ترین دلایل اهمیت این شاخه از گردشگری، نام برده و عنوان شد: در کل، اهمیت گردشگری در دسترس نه‌تنها در بهبود کیفیت زندگی افراد دارای نیازهای خاص است، بلکه به توسعه پایدار و افزایش بازده اقتصادی در صنعت گردشگری نیز کمک می‌کند.

برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری در دسترس در یزد

برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری در دسترس در یزد

انتهای پیام/

کد خبر 1403032601463
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha