تقویت نیروهای بسیج ادارات عامل کیفیت‌بخشی به اقدامات/ حضور پررنگ بسیج در صف اول انتخابات

ارزیاب مرکز مقاومت بسیج ادارات کل استانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بسیج را عامل ثبات نظام اسلامی و عامل سازندگی و کیفیت بخشی به فعالیت ادارات عنوان کرد و بر تقویت نیروهای بسیج در ادارات تأکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا، سرهنگ رضا مؤمنی روز یکشنبه ٢٧ خرداد ١٤٠٣ با حضور در اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در جمع اعضای شورای پایگاه بسیج این اداره کل حضور یافت و از نزدیک از فعالیت پایگاه بسیج شهدای غدیر بازدید کرد.

ارزیاب مرکز مقاومت بسیج ادارات کل استانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: بسیج همواره در صف اول انتخابات حاضر می‌شود.

او اخلاق اسلامی و رفتار شایسته را موضوعی مهم عنوان کرد که باید با تفکر بسیجی همراه باشد و گفت: تقویت نیروی بسیج در ادارات به اقدامات جهادی و باکیفیت منجر می‌شود. بنابراین واحدهای بسیج تلاش می‌کنند با جذب نیروهای توانمند، فعال و اجرایی در میدان باشند و همواره نیز چنین بوده است.

سرهنگ مؤمنی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیج مرز نمی‌شناسد و هر جا تنگنایی متوجه نظام جمهوری اسلامی باشد، بسیج با اخلاص پای کار است، افزود: بسیج باید باشد تا حرکتی مثبت در دستگاه‌های اجرایی ایجاد کند و شاهد هستیم که از آغاز تأسیس در کارهای مختلف فرهنگی، سازندگی، بهداشتی، علمی، دفاعی و... فعالیت‌های درخشانی داشته است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز نیز در این نشست با اشاره‌ به وجود تفکر بسیجی بین همکاران اداره کل، فعالیت‌های بسیج را از ابتدای تأسیس اداره کل در تمام حوزه‌ها فعال و تاثیرگذار عنوان کرد.

به گفته رضا خلج فعالیت‌های تخصصی اداره کل با بسیج گره خورده و در طی ١٤ سال اخیر بسیج نشان داده می‌تواند درتمام حوزه‌های مختلف این اداره‌کل یاری‌رسان باشد.

در پایان با اهدای لوحی از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032801564
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha