توسعه صنعت گردشگری شهرستان کلیبر نیازمند تدوین طرحی جامع است

فرماندار شهرستان کلیبر در سومین جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان توسعه صنعت گردشگری کلیبر را نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع دانست و بر اجرای صحیح برنامه‌ها برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از اقتصاد گردشگری این منطقه تأکید کرد.

به‌گزارش میراث آریا، میرحسین بهادری روز پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه در سومین جلسه کارگروه گردشگری این شهرستان طی سخنانی اظهار کرد: ظرفیت‌های کم‌نظیر گردشگری در کلیبر و شهرستان‌های همجوار و همچنین نقش واهمیت این صنعت در توسعه اقتصادی و اجتماعی مناطق کمتر توسعه‌ یافته؛ نیاز به تدوین برنامه‌ای جامع گردشگری و توسعه این صنعت در منطقه ارسباران را دوچندان می‌کند.

فرماندار کلیبر ادامه داد: گردشگری، صنعتی چند وجهی و چند بخشی‌ست که با توسعه این صنعت، صنایع دیگر نیز پویا می‌شوند. همچنین توسعه این منطقه با وجود جاذبه‌های کم‌نظیر تاریخی و طبیعی در گرو رونق صنعت گردشگری است.

او افزود: برای توسعه گردشگری باید ایده‌های بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری از قوه به فعل درآیند که در این خصوص، اتخاذ تدابیر اجرایی برای توسعه گردشگری و هماهنگی بین بخشی دستگاه های ذیربط امری ضروری و حائز اهمیت ویژه است.

بهادری گفت: ارتقا بهره‌وری زیر ساخت‌های گردشگری موجود در این شهرستان، برنامه ریزی برای ایجاد زیر ساخت‌های جدید، آماده سازی و معرفی قطب‌های جدید گردشگری و بهرمندی از طرح‌های خلاق و نوین گردشگری از دیگر مواردی مورد مهم در راستای توسعه صنعت گردشگری هستند که پیاده‌سازی اصولی این موارد صنعت گردشگری کلیبر را دگرگون خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032901596
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha