منطقه دودانگه دارای ظرفیت فراوان گردشگری و صنایع‌دستی است

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری اظهار کرد: منطقه دودانگه دارای ظرفیت فراوان گردشگری و صنایع‌دستی است.

به‌گزارش میراث‌آریا، قاسم قادری سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ساری پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به‌همراه تعدادی از اعضای شورای راهبردی توسعه گردشگری شهرستان مذکور از اقامتگاه‌های بوم‌گردی بخش دودانگه روستاهای سنگده و درزی کلا بازدید و از نزدیک با مدیران این مجموعه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه منطقه دودانگه دارای ظرفیت فراوان در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی است؛ افزود : روستای سنگده و درزی‌کلا به جهت مسیرهای ارتباطی با شهرستان سوادکوه مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

او در ادامه افزود: جاذبه‌های طبیعی، بکر و کم نظیر روستاهای این بخش از جمله آبشار تمام خزه اوبن و راشستان جنگل هیرکانی که در فاصله حدودا ۱۰۰ کیلومتری شهرستان ساری قرار دارد از شاخص‌ترین ظرفیت‌های گردشگری این منطقه از مازندران محسوب می‌شود.

قادری ضمن دعوت از گردشگران برای سفر به این منطقه و بازدید از این مواهب الهی، گفت: فعالیت سه واحد بوم‌گردی دراین منطقه شرایط را برای حضور گردشگران و استفاده از این منطقه بکر فراهم کرده است.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری یادآور شد: بخش دودانگه ساری در نزدیکی پارک ملی کیاسر قرار دارد و با پناهگاه حیات وحش دودانگه هم مرز است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403040200032
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha