اینفلوئنسر مارکتینگ در برنامه‌های تبلیغات گردشگری استان‌ها قرار گیرد

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی از معاونین گردشگری استان‌های کشور خواست از اینفلوئنسر مارکتینگ به معنای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار در فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خود بیش‌تر بهره ببرند.

به گزارش میراث‌آریا، مسلم شجاعی مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در نشست تخصصی معاونین گردشگری و سرمایه‌گذاری ادارات کل استانی که از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ماه جاری در شهر مشهد مقدس برگزار شد ضمن تشکر از فعالیت و زحمات گسترده معاونین گردشگری کشور در توجه به موضوعات مهم بازاریابی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور برای جذب هرچه بیش‌تر گردشگران خارجی، توجه اقدامات تبلیغاتی استان‌ها در حوزه گردشگری را به فرصت موجود در فضای مجازی و بهره‌مندی از اعتماد مخاطبان و پیشروی از اینفلوئنسرها در راستای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار در فضای مجازی معطوف کرد. 

او با بیان اینکه تولید محتوا در کنار نحوه انتشار هدفمند آن ارزش می‌یابد از معاونین گردشگری خواست نسبت به تولید محتوا و بهره‌مندی از فرصت‌های انعکاس آن در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنند. 
شجاعی با اشاره به اینکه اقدام مابین معرفی ایران و تلاش برای جذب گردشگران خارجی، برگزاری رودشوها است، به برگزاری رودشو به معنای رویداد معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور در کشورهای بازار هدف و نوظهور گردشگری سال جاری در مقاصدی از جمله شرق اروپا، روسیه، چین، عراق، حوزه خلیج فارس و آفریقا در سال جاری اشاره کرد. 
او تاکید کرد: معاونین گردشگری استان‌ها نیاز است تا مشارکت حداکثری بخش خصوصی استان خود را در رودشوها فراهم کنند.
به گفته شجاعی مشارکت و تعامل میان ستاد و استان‌ها می‌تواند در تولید محتواهای بین المللی، برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های خارجی، اجرای تورهای آشناسازی، برگزاری کارزارهای تبلیغاتی گردشگری و ... مشارکت داشته باشند.‌ 
مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری همچنین تاکید کرد که استان‌های مختلف خط مقدم ایده‌پردازی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور هستند و نیاز است از ابتکارات و خلاقیت در موضوعات متعدد بازاریابی و تبلیغات گردشگری استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1404022601694
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha