نظارت میدانی رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر  استان خراسان رضوی

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر استان از مرکز پاسخگویی به شکایت‌های زائران، مرکز جمعیت خدمتگزاران به زائران پیاده و برخی بیمارستان‌های سطح شهر مشهد مقدس به منظور بررسی وضعیت آمادگی خدمات رسانی بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا، مصطفی نجفی‌زاده امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۴ در بازدید میدانی از خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر گفت: ارسال آمار روزانه کمیته‌ها به ستاد و پاسخگویی به شکایات زائران در کوتاهترین زمان ممکن  اولویت اصلی بازرسان است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان، افزود: تمامی دستگاه‌ها آمادگی همکاری با ستاد خدمات سفر را داشته باشند.

نجفی زاده تصریح کرد: بازرسان دستگاه‌ها در این ایام فعال و هرگونه گزارش و یا موضوعی که در امر خدمت رسانی به زائران خللی ایجاد می‌کند در اولین فرصت به دبیرخانه کمیته گزارش کنند.

 او از بازدیدهای کارشناسان بازرسی از تمامی ورودی‌ها به مشهد مقدس در این ایام‌ خبر داد و گفت: تمامی دستگاهای‌اجرایی دولتی، عمومی و مردمی تلاش دارند تا در دهه آخر صفر به شایستگی از زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) میزبانی کنند.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد خدمات سفر استان افزود: همکاری و هماهنگی برای خدمت رسانی به زائران در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی و در مرکز استان وجود دارد و با انسجام کامل خدمت رسانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1404052901994
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha